niedziela, 23 września 2012

Robert pattinson


"Jestem przewrażliwiony niczym kobieta"


Jestem przewrażliwiony niczym kobietaAgencja FORUM
Robert Pattinson zniknął na jakiś czas po ujawnieniu zdrady Kristen Stwart, ale już wrócił do Stanów Zjednoczonych i ponoć znowu związał się z odtwórczynią roli Belli. Aktor odmawia komentowania rozstania i romansu z reżyserem Królewny Snieżki i Łowcy, ale za to chętnie opowiada o innych prywatnych sprawach. Gwiazdor wyznał, że jest bardzo wrażliwy i empatyczny.

Jestem przewrażliwiony niczym kobieta, a także bardzo łatwo ulegam emocjom. Mam dwie starsze siostry, z którymi dorastałem – powiedział Pattinson. Przebywając w ich towarzystwie i ucząc się od nich, nabrałem wielu kobiecych cech charakteru. Nigdy nie uprawiałem sportu, ani nie interesowałem się męskimi hobby.
Na pytania o związek z Kristen aktor odmówił komentarza. Stwierdził jedynie, że "to zbyt intymne i bolesne doświadczenie", aby w ogóle kiedykolwiek o nim opowiedział.
Jestem przewrażliwiony niczym kobietaJestem przewrażliwiony niczym kobieta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz